نکاتی که پیش از نصب تلویزیون به دیوار باید بدانید!


: 469

نصب تلویزیون به دیوار یکی از اقداماتی است که ممکن است پس از خرید یا برای ایجاد تنوع در دکور محل زندگی مان، خواهان آن باشیم.

پیش از نصب تلویزیون به دیوار این موارد را فراموش نکنید!

 

 

به‌طور کلی برای آنکه از تلویزیون و کارایی‌هایش روی دیوار بهترین استفاده را داشته باشیم، لازم است به سه نکته مهم توجه کنیم. این سه نکته عبارتند از: محل، سطح دید و فاصله دید.

 

کدام محل برای نصب تلویزیون به دیوار مناسب است؟

منظور از انتخاب محل بدین معنا نیست که تلویزیون را در پذیرایی نصب کنیم یا اتاق خواب ها! مطمئناً محل نصب را از قبل مشخص کرده‌اید. منظور ما انتخاب دیوار مناسب است.

دقت داشته باشید که دیوار انتخابی تان، انعکاس نور ایجاد نکند.

برای رفع این مشکل می‌توانید دیواری را انتخاب کنید که زاویه نود درجه با پنجره داشته باشد. در این صورت تنها نوری ملایم ممکن است صفحه نمایش تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد. اگر بازهم با این نور مشکل دارید، نیاز به استفاده از پرده ضخیم خواهید داشت.

ارتفاع تلویزیون روی دیوار چقدر باید باشد؟

یکی از مهمترین نکاتی که درباره نصب تلویزیون به دیوار از قبل باید بدانید، ارتفاع مناسب است. این اندازه معمولاً متناسب با سایز تلویزیون و کاناپه شما می‌باشد؛ اما به‌طور کلی ارتفاع تلویزیون از سطح زمین باید چیزی در حدود 105 سانتی‌متر باشد. همچنین فاصله کاناپه ای که شما و اعضای خانواده برای مشاهده تلویزیون از آن استفاده می‌کنید، باید در فاصله 3ونیم متری از تلویزیون باشد. دقت داشته باشید این اعداد تقریبی، اما رایج و پراستفاده هستند.

آیا از فضا نهایت استفاده را می‌برید؟

یکی از مهمترین فوایدی که نصب تلویزیون به دیوار برای شما دربردارد، استفاده مفیدتر از فضا است. مسلماً قرار گرفتن تلویزیون روی دیوار، بخشی از فضای خانه را آزاد می‌کند که می‌توانید از آن استفاده‌های بهتر بکنید و جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزلتان ببخشید.

این کار به بهداشت هر چه بیشتر خانه تان هم کمک می‌کند. در نظر داشته باشید برای نصب تلویزیون به دیوار فاصله ای بین دستگاه و دیوار نباشد؛ چرا که تمیز کردن گرد و غبار جمع شده در آن فضا کار راحتی نخواهد بود.

همچنین اتصال تلویزیون به دیوار سبب می‌شود بهم ریختگی سیم‌ها از بین برود و فضایی مرتب را به منزلتان هدیه دهید!

آدرس ارتباطی ما

 

_________  تــــمــــاس بــــا مــــا   ________

 

موبایل : 09194884317
اینستاگرام : AIO-COMPANY
آدرس : تهران . جاده آبعلی . بومهن خیابان عسگری فروردین شمالی . بن بست صبا 2 پلاک 40-کد پستی 1656114349